Economia de piaţă este într-o continuă mişcare, din ce în ce mai competitivă şi având o ofertă din ce în ce mai acerbă. Astfel, pentru a rezista pe piaţă, fiecare afacere trebuie să fie dinamică, inovativă şi eficientă, iar pentru realizarea acestor obiective aplicaţiile software de tip ERP implementate în organizaţii trebuie să fie exploatate la maxim şi să ofere informaţii în timp real managerilor. Tocmai de aceea dezvoltarea aplicaţiilor de tip ERP trebuie să se afle într-un proces continuu în fiecare organizaţie, iar suportul post-implementare trebuie să existe şi să se realizeze la cel mai înalt nivel.
Pentru aceasta, echipa NEXT vă este alături cu profesionişti care să vă ofere suport pentru exploatarea eficientă şi corectă a soluţiilor WinMentor, WinMentor Enterprise, MagoNet, Memo SFA, Neoinvent WMS, Neoinvent CRM şi QlikView.
Puteţi beneficia de suport pentru aplicaţiile WinMentor, WinMentor Enterprise şi MagoNet, prin contractarea abonamentelor
BASIC sau
FULL.
Asistenţa în cazul abonamentului BASIC se acordă de către departamentul Help Desk sau de către consultanţii noştri telefonic, prin email sau skype.
Serviciile incluse în abonamentul BASIC pot fi:
- Newsletter cu modificări legislative şi ale aplicaţiilor
- Corectare erori de introducere a datelor
- Repunere în funcţiune a aplicaţiilor în condiţiile Certificatului de Licenţiere în cazul problemelor apărute datorită utilizării necorespunzătoare a aplicaţiilor.
- Instalarea la cerere de versiuni noi în vederea rezolvării eventualelor vicii ascunse, vicii rezolvate de producătorul aplicaţiei.
- Modificarea rapoartelor existente în limitele permise de sistemul informatic;
- Reorganizarea proceselor interne pe baza sistemului informatic integrat
- Configurarea, adaptarea şi personalizarea aplicaţiei (în limitele permise de producător) la specificul Beneficiarului.
Asistenţa în cazul abonamentului FULL se acordă de către departamentul Help Desk sau de către consultanţii noştri prin deplasare la sediul clientului sau intervenţii de la distanţă prin soluţii specifice (TeamViewer), telefonic, prin email sau skype.
Serviciile incluse în abonamentul FULL pot fi:
- Newsletter cu modificări legislative şi ale aplicaţiilor
- Analiza şi definirea proceselor de business.
- Analiza status-ului actual al sistemului.
- Reorganizarea proceselor interne pe baza sistemului informatic integrat.
- Instalarea bazei de date şi a aplicaţiilor pe server şi staţiile de lucru.
- Configurarea, adaptarea şi personalizarea aplicaţiei (în limitele permise de producător) pe specificul Beneficiarului.
- Iniţializarea în sistem a datelor existente.
- Instruirea utilizatorilor.
- Asistenţa în operarea curentă.
- Corectare erori de introducere a datelor.
- Repunere în funcţiune a aplicaţiilor în condiţiile Certificatului de Licenţiere în cazul problemelor apărute datorită utilizării necorespunzătoare a aplicaţiilor.
- Instalarea la cerere de versiuni noi în vederea rezolvării eventualelor vicii ascunse, vicii rezolvate de producătorul aplicaţiei.
- Reimplementarea aplicaţiei la solicitarea Beneficiarului.
- Instruirea utilizatorilor.
- Modificarea rapoartelor existente în limitele permise de sistemul informatic.
- Crearea de rapoarte noi în cazul WinMentor Enterprise şi MagoNet.
Prin încheierea unui astfel de abonament veţi avea siguranţa că exploatarea aplicaţiilor WinMentor şi MagoNet se va realiza în cele mai bune condiţii precum şi că veţi beneficia la maxim de toate facilităţile sistemelor pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră.
De suportul aplicaţiilor MeMo SFA, Neoinvent şi QlikView puteţi beneficia prin încheierea unui contract de mentenanţă anual.
Suportul anual de mentenanţă include următoarele servicii:
- Analiză procese de business şi modelare aplicaţii
- Dezvoltare şi customizare aplicaţii pe specificul clientului
- Upgrade-uri de versiuni
- Suport pentru operarea curentă
- Training utilizatori
- Corecţii de bug-uri
- Instalare aplicaţie pe dispozitive noi
- Reinstalare aplicaţie